Nastavení emailového účtu v MS Outlook 2007

Jak si nastavit emailový účet v MS Outlook 2007?

 

1. Nový emailový účet se vytvoří přes menu Nástroje ---> E-mailové účty...

 

2. Pro přidání nového e-mailového (poštovního) účtu zvolte možnost "Nový".

 

3. Přihlašovat se budeme k POP3 účtu, ze seznamu vybereme "Microsoft Exchange, POP3, IMAP nebo HTTP".

Protože chceme zadávat server manuálně, nenecháme to na Outlooku - je tedy nutné zaškrtnout "Manuálně konfigurovat server".

 

4. Poté vybereme typ serveru - Internet E-mail (POP3, IMAP).

 

5. Po vyplnění všech údajů se upřesní nastavení SMTP, které pro odesílání vyžaduje autorizaci (ověření). K těmto nastavením se dostanete přes tlačítko "Další nastavení...". Pro otestování emailu doporučujeme poslat "normální" email na nějakou osvědčenou adresu (nejlépe mimo náš mailserver - třeba na seznam, centrum...) a zkontrolovat zda přišel. To samé i s příchozí poštou. Poslat email z jiného účtu na právě vytvářený a pak vyzvednout přes Outlook.

 

6. SMTP vyžaduje autorizaci. Bez zadání uživatelského jména a hesla se odeslání nepovede. V tomto případě ale stačí zaškrtnout "použít stejné nastavení jako pro server příchozí pošty (POP3)".

 

7. V poslední záložce Advanced (rozšířené) lze při problémech zkontrolovat, zda nedošlo například k přepsání portů pro připojení k serveru. Některé antivirové programy totiž kontrolují příchozí a odchozí tak, že přesměrují veškerý provoz na jiné porty a pak poštu kontrolují. V případě že se nemůžete připojit a používáte nějaký antivirový program, tak raději zkontrolujte, zda nastavení nepřepsal, zkuste nastavit původní hodnotu (jako zde na obrázku).

 

8. Dokončení nastavení

© 2017 CleverHosting.cz
Powered by CDC CMS SECURE